Bytte og retur

Varer kan prøves eller testes på en forsvarlig måte for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon, uten at angreretten faller bort. Ved bytte eller retur skal varer returneres i sin originale emballasje. Alle originale merker og prislapper skal henge på plagg. Varer med sminkeflekker, sterk lukt eller som på andre måter er tilskitnet vil bli ansett som brukt. Det er ikke angrerett på hygieneprodukter som hårpynt, smykker, ørepynt og solbriller/briller.

Dersom du ønsker å bytte en vare:

Dersom du ønsker å bytte en vare kan dette gjøres ved å bestille ny(e) vare(r) i nettbutikken og sende varen(e) du skal bytte i retur til oss. Dersom du ønsker å bytte vare(r) kan du gjerne ta kontakt med oss på kundeservice@etromtil.no for å få en rabattkode på fri frakt for den nye ordren (husk å oppgi opprinnelig ordrereferanse). Du som kjøper må selv betale for å returnere byttevare(r). Du vil da bli trukket 89,- i portokostnad. Dersom du sender en retur uten å benytte deg av fraktlappen fra oss skal pakken sendes med sporing. Vi refunderer ikke eget utlegg.

For å bruke vår returløsning gjør du følgende:

     - For pakke mottatt i postkasse klikker du her. For større pakker klikker du her.
     - Fyll inn ditt navn og din adresse
     - Skriv inn ditt ordrenummer under referanse
     - Klikk "Lag returetikett"
     - Deretter skriver du ut etiketten og klistrer på pakken
     - Lever pakken på ditt nærmeste postkontor eller post-i-butikk

Husk å ta vare på kvitteringen du får på postkontoret når du returnerer pakken. Denne fungerer som returbevis. Merk at risikoen ved en retur (i tilfelle tap eller skade under sending) ligger hos kunden. Derfor er det viktig at varene pakkes forsvarlig inn. Vi ber deg om å ikke bruke varers originalemballasje som forsendelsesemballasje, eller klistre fraktlapper og annet på denne.

Dersom du ønsker å returnere en vare:

Dersom du ønsker å returnere en vare gjøres dette ved å sende varen(e) i retur. Du vil da bli trukket 89,- i portokostnad. Dersom du sender en retur uten å benytte deg av fraktlappen fra oss skal pakken sendes med sporing. Vi refunderer ikke eget utlegg. 

For å bruke vår returløsning gjør du følgende:

     - For pakke mottatt i postkasse klikker du her. For større pakker klikker du her.
     - Fyll inn ditt navn og din adresse
     - Skriv inn ditt ordrenummer under referanse
     - Klikk "Lag returetikett"
     - Deretter skriver du ut etiketten og klistrer på pakken
     - Lever pakken på ditt nærmeste postkontor eller post-i-butikk

Husk å ta vare på kvitteringen du får på postkontoret når du returnerer pakken. Denne fungerer som returbevis. Merk at risikoen ved en retur (i tilfelle tap eller skade under sending) ligger hos kunden. Derfor er det viktig at varene pakkes forsvarlig inn. Vi ber deg om å ikke bruke varers originalemballasje som forsendelsesemballasje, eller klistre fraktlapper og annet på denne.

Adresse for retur:

Et Rom AS
c/o K. Vangdal
Nybøvegen 6C 
5221 Nesttun 

Lukk
Trykk for flere produkter.
No products were found.

Meny

Innstillinger

Trykk for flere produkter.
No products were found.